سئو سایت خبری

با افزایش انتشار مطالب در اینترنت، تولیدکنندگان اخبار و روزنامه نگاران می‌کوشند تا مخاطبان خود را حفظ کنند. سئو سایت خبری یکی از بایدهای سایت های پخش اخبار است. هم چنین امروزه روزنامه ها با افت زیادی در فروش مواجه شده‌اند زیرا اکثر مردم اخبار خود را به صورت آنلاین دریافت تنها راهی که برای روزنامه نگاران باقی می‌ماند ارائه اخبار به صورت آنلاین در یک سایت خبری است.

هرچه تعداد کاربرانی که به یک سایت خبری وارد میشوند بیشتر باشد موفقیت این سایت بیشتر است. در دسترس ترین و ماندگار ترین راه برای بالا بردن ورودی در یک سایت خبری، سئو است. 

سئو سایت خبری
سئو سایت

چرا باید سایت خبری خود را سئو کنیم؟

هدف سایت شما این است که اخبار روز را به کاربران ارائه دهد. طبق آمارهای به دست آمده کمتر از یک چهارم کاربران وب به صفحات بعدی گوگل می روند و این عدد در مورد صفحات دوم به بعد کم و کمتر می شود!» از طرفی وب سایت ها فقط با تکیه بر سئو خوب می توانند خودشان را به صفحه اول برسانند؛ بنابراین اگر یک سایت خبری سئو نباشد، فقط شانس جذب «کمتر از یک چهارم» کاربران را دارد.

به این نکته هم توجه داشته باشید که نباید فقط به بودن در صفحه اول گوگل قانع باشید زیرا معمولاً کاربران برای خواندن یک خبر روی همان سایت اول یا نهایتاً سایت دوم یا سوم کلیک می کنند و بیشتر وقت نمی‌گذارند.

سئو سازی سایت با دلوان

رسیدن به رتبه های برتر گوگل  یک فرایند زمانبر و چالش برانگیز است و لازمه آن طراحی و پیاده سازی استراتژی های سئوی قدرتمند است. نگران نباشید. شرکت دلوان به شما کمک می‌کند و با پیاده کردن اقدامات و استراتژی های خود، سایت شما را به رتبه برتر گوگل می‌رساند.

سئو سازی سایت با دلوان

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

تعرفه سئو سایت خبری

خدمات دلوان

امکان افزایش زبان های جدید

محتوا گذاری یونیک

طراحی سئو شده

طراحی کاملا رسپانسیو

امکان طراحی اپلیکیشن

تست، اجرا، تحویل و پشتیبانی

همکاری با شرکت دلوان

شما می‌توانید صفر تا صد سئو سایتتان را به ما بسپارید و متخصصان ما سایت شما را آنالیز کرده و همه مراحل را با جزئیات روی آن پیاده خواهند کرد.

یا می‌توانید فقط در بخش های خاصی از این فرآیند با دلوان همکاری کنید مانند: خدمات طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن موبایل و مشاوره دیجیتال مارکتینگ.

و در حالت آخر، دریافت مشاوره سئو است. اگر برای سئو و بهینه سازی سایت خبری خود یک تیم دارید و فقط برای هدایت این تیم به راهنمایی نیاز دارید، از مشاوران دلوان کمک بگیرید.

همکاری با شرکت دلوان
مراحل سئو سایت های خبری

مراحل سئو سایت های خبری

تفاوت سئو سایت خبری با سایت های دیگر

تفاوت سئو سایت خبری با سایت های دیگر

سئو سایت های خبری کمی متفاوت از سئو سایت های دیگر است. زیرا کاربران این وب سایت ها همیشه به دنبال اخبار داغ و به روز هستند و برای خواندن آن ها صبر کم تری دارند؛ بنابراین نبودن سایت خبری در رتبه های برتر گوگل، می تواند کل کارایی این سایت را مختل کند.

هم چنین با توجه به این نکات می‌توان یک سایت خبری مفیدی داشت:

  • انتشار محتواهای تازه
  • ادغام سایت خبری با شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید

خدمات سئو سایت خبری

قیمت سئو سایت خبری

سئو یک سایت تعرفه و قیمت مشخصی ندارد و پارامترهای آن  بستگی به بودجه مورد نظرتان دارد. هم چنین قیمت سئو ساعتی با قیمت سئو ماهیانه و  سئو سازی بر اساس کلمه کلیدی متفاوت است.

قیمت سئو سایت خبری

فاکتورهای رتبه بندی سایت خبری در گوگل