سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی مجموعه‌ای از استراتژی‌هایی است که  برای بهینه سازی سایت شرکتی انجام می‌گیرد و باید بتوانید در رقابت با شرکت‌هایی که هم راستای شما فعالیت می‌کنند موفق عمل کنید تا در معرض دید کاربران قرار گیرید. نادیده گرفتن قوانین سئو باعث می‌شود شرکت شما در فضای اینترنت دیده نشود.

این گونه سایت ها برای دیده شدن برند شما و جذب مشتری طراحی می‌شوند. بنابراین مشتریان باید بتوانند سایت شما را درصفحه اول گوگل مشاهده کنند. استفاده درست از قوانین سئو در سئو سایت شرکتی به شما کمک می‌کند که در بین نتایج موتورهای جستجو رتبه گرفته و به صفحه اول نتایج جست‌ وجو راه پیدا کنید.

سئو سازی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به صورت حرفه‌ای اول راه است. شرکت طراح می‌بایست سایت را طوری طراحی کند که قابلیت به روز رسانی را داشته باشد در غیر این صورت با آمدن استانداردهای جدید، سایت شما به مرور قدیمی می‌شود و نیاز به طراحی مجدد دارید. خوشبختانه شرکت دلوان با بهره گیری از کارشناسان خود، به صورت تخصصی روی وب سایت ها فعالیت می‌کند که بسیار نتیجه بخش است.

مراحل ارتباط با مشتری دلوان

مراحل ارتباط با مشتری دلوان

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

خدمات دلوان

امکان افزایش زبان های جدید

محتوا گذاری یونیک

طراحی سئو شده

طراحی کاملا رسپانسیو

امکان طراحی اپلیکیشن

تست، اجرا، تحویل و پشتیبانی

هزینه و تعرفه سئو سایت دلوان

ویژگی های وب سایت شرکتی

ویژگی های سئو سایت شرکتی
قیمت سئو شرکتی

قیمت سئو سایت شرکتی

هزینه و تعرفه بهینه سازی سئو برای مدیران شرکت جزو یکی از موارد مهم است. خدمات بهینه سازی وب سایت شرکتی یک سرمایه گذاری بلند مدت است و یک قیمت ثابت ندارد. برای عقد قرار‌داد‌های سئو و محاسبه هزینه سئو سایت شرکتی، روش های مختلفی وجود دارد مانند: ساعتی، پروژه ای، ماهیانه، عبارت کلیدی و تصاعدی که بر اساس سایت و فعالیت شما روش مناسب را باید انتخاب کرد.

مزایای سایت شرکتی

دسترسی 24 ساعته

افزایش فروش

سرعت بالا در ارائه نمودن خدمات

افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

افزایش اعتبار و برند

بالا رفتن سطح اعتماد مشتری به شرکت

مراحل سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی
سئو محلی

تاثیر سئو بر برند شرکت

هدف اصلی سئو نیز بالا بردن و نشان دادن ارزش یک برند و اعتبار آن است. . یک برند موفق، بدون دیده شدن و ارتباط مؤثر و صحیح با کاربران، نمی‌تواند موفق باشد. نقس سئو این است که باعث بهبود رابط کاربری و ارتقای رتبه سایت شما می‌شود. در نتیجه تاثیر سئو سایت شرکتی بر پیشرفت و توسعه کسب و کار اینترنتی نقشی ویژه‌ای دارد.

سئو محلی برای سایت شرکتی

سئو محلی یا لوکال سئو، باعث دسترسی بهتر برای مشتریان محلی است. مشتریانی که از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی شما قرار دارند. امروزه تعداد جستجوهای محلی رشد چشمگیری داشته و این رشد روز به روز در حال افزایش است.  به همین دلیل سئو محلی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شرکت‌ها برخوردار می‌باشد.

تاثیر سئو بر برند

شرکت های سئو چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت

بهینه سازی کد و ساختار وب سایت

تجزیه و تحلیل آنلاین خارج از صفحه

بهینه سازی محتوای سایت و عوامل خارج ازصفحه

نکته مهم در رابطه با سئو سایت شرکتی

سایت‌های شرکتی به دو دسته سایت‌های محلی و سایت‌های بین‌المللی تقسیم می‌شوند. سایت شما ممکن است بتواند به یک شهر خاص، یک استان خاص، یا کل کشور ایران خدمات ارائه دهد. در این صورت شما یک سایت محلی دارید که تنها برای ساکنان یک منطقه جغرافیایی مشخص جذاب است.

درصورتی که بتوانید به سرتاسر دنیا کالا و خدمات ارائه بدهید یک سایت بین‌المللی دارید که مردم سراسر کره زمین ممکن است با سایت شما تعامل داشته باشند. با توجه به اینکه شرکت‌ها بدون استثناء کار خود را از یک محدوده جغرافیایی مشخص شروع کرده و به تدریج رشد می‌کنند، می توان گفت که تمام سایت‌های شرکتی در ابتدای فعالیت خود به سئو محلی نیاز دارند.  

نکات مهم سئو
سئو سازی سایت شرکتی

چگونه یک سایت شرکتی را در ۵ گام سئو کنیم؟

  1. توسعه استراتژی کلمات کلیدی
  2. به‌روزرسانی مداوم سایت
  3. استراتژی تولید و بازارایابی محتوایی
  4. بهینه سازی سایت برای موبایل
  5. تحلیل  ارزیابی سایت و برطرف کردن مشکلات احتمالی
سئو شرکت های کوچک

سئو شرکت‌های کوچک

بسیاری از شرکت‌ها هستند که توان رقابت با شرکت های بزرگ را ندارد. این شرکت‌ها برای جذب مخاطب باید روی کلمات کلیدی Longtail یا کلمات کلیدی طولانی سرمایه‌گذاری کنند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر نتوانید بهتر از رقبا نیاز مخاطب را شناسایی و رفع کنید، بهترین سئوکاران دنیا هم نمی‌توانند رتبه سایت شما را به‌صورت دائمی بالا نگه دارند.

نقش الگوریتم‌های گوگل در سئو

تغییرات زیادی در سئو سایت ها توسط الگوریتم های پنگوئن، رنک برین و الگوریتم کبوتر گوگل انجام شده است. نقش الگوریتم‌ها این است که باعث می شوند که سایت یک جایگاه ثابت در گوگل نداشته باشد. در سئو سایت شرکتی برای اجتناب از تاثیر منفی این الگوریتم‌ها باید به موارد زیر توجه داشت:

  • عدم تولید بک لینک در سایت‌های نامرتبط
  • عدم تولید محتوای بی‌کیفیت
  • توجه به تغییر واژه‌های کلیدی جستجو شده توسط مخاطبان در بازه‌های زمانی مختلف
  • توجه به تغییرات در صنعت مورد نظر
نقش الگوریتم های گوگل در سئو