سئو سایت فروشگاهی

در بین فروشگاه های آنلاین امروزه رقابت زیادی برای کسب رتبه های برتر در گوگل وجود دارد. هم چنین سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر است. زمانی که بخواهید محصولی را در سطح وب عرضه کنید، نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید و برای افزایش بازدید از سایت لازم است تا تکنیک های سئو به صورت اصولی انجام شود. دلوان در ارائه خدمات خود به بهترین شکل به کاربران کمک می‌کند.

مشاهده تعرفه و هزینه‌های سئو سایت

سئو سایت فروشگاهی
نکات جالب سئو

نکات جالب سئو

چرا برای سئو دلوان را انتخاب کنیم؟

دلوان با استفاده از کارشناسان ماهر سئو و طراحی وب‌سایت‌های مناسب و مخاطب پسند، تولید محتوا و هم چنین خدمات سئو می‌کوشد تا یک وب سایت اصولی  و حرفه‌ای داشته باشید.

مراحل ارتباط با مشتری دلوان

  • سئو و قرار حضوری
  • انتخاب پکیج مناسب برای کسب و کار شما
  • بررسی آنالیز سایت شما
  • عقد قرار داد
  • شروع پروژه و پرداخت
انتخاب سئو سایت فروشگاهی با دلوان

آنالیز سایت شما

آنالیز سایت رقبا

پیدا کردن کلمه کلیدی

مراحل سئو سایت در دلوان

مراحل سئو سایت دلوان

اعلام تعرفه و زمان مورد نیاز سئو

عقد قرار داد

شروع سایت شما

هزینه و تعرفه سئو سایت دلوان

خدمات دلوان

امکان افزایش زبان های جدید

محتوا گذاری یونیک

طراحی سئو شده

طراحی کاملا رسپانسیو

امکان طراحی اپلیکیشن

تست، اجرا، تحویل و پشتیبانی

چرا سئو سایت فروشگاهی اهمیت دارد؟

تعداد زیادی از مردم برای خرید از سایت های فروشگاهی ابتدا محصول خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. زمانی که ترافیک سایت شما با کمک سئو افزایش یافته باشد، فروشگاه مورد نظر در نتایج اولیه گوگل نشان داده خواهد شد. 

در واقع با کسب رتبه در گوگل شما می‌توانید مشتریان خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. وابستگی مستقیم درآمد و فروش نشان از اهمیت توجه به سئوی سایت فروشگاهی دارد.

اهمیت سئو سایت فروشگاهی

برای سئو سایت فروشگاهی چه کار هایی لازم است؟

بصورت کلی بهینه سازی سایت 2 قسمت اصلی دارد، سئوی داخلی On- page و سئوی خارجی Off-page.

سئوی داخلیOn-Page:  همه اقدامات و کارهایی است که باید در داخل سایت انجام شوند.

سئوی خارجیOff-Page: به همه اقدامات و فاکتورهای خارج از سایت ها اطلاع داده می شود که بصورت 100 درصد هم نمی توان آن را انجام داد. به این نکته هم باید توجه کرد که قبل از شروع فعالیت بر روی سئوی خارجی، اول سئوی داخلی سایت خودتان باید تنظیم شده باشد و بعد سراغ سئوی خارجی سایت رفت.

مراحل سئو سایت فروشگاهی

تحلیل رقیبان کاری

پیدا کردن کلمات کلیدی

بهینه سازی عنوان و توضیحات

انتخاب url  کوتاه و کاربر پسند

استفاده از تصاویر با کیفیت و خاص

افزایش سرعت فروشگاهی

تولید محتوا و لینک سازی

اسکیما و نظرات کاربران فروشگاه

تفاوت سئو سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها

هدف از سئوی سایت فروشگاهی، بهینه سازی یک سایت با تعداد محصولات بالا و مشابه یکدیگر است. در زمان سئو سایت فروشگاهی چالش بزرگی وجود دارد آن هم وجود صفحات شبیه به هم یا کنیبال است. بنابراین اولین گام در سئو سایت فروشگاهی بر خلاف سایر وب سایت ها، بهینه کردن صفحات شبیه به هم برای سهولت ایندکس شدن آن ها است.

تفاوت سئو سایت فروشگاهی
طراحی سئو سایت فروشگاهی

نکات مورد نظر در طراحی سئو سایت فروشگاهی

انتقال از صفحه محصولات به صفحه اصلی در ساختار فروشگاه باید به راحتی انجام شود. گرفتن اینماد در طولانی مدت برای سئو کمک کننده است. برای افزایش اعتماد مشتری، آدرس تلفن و فروشگاه باید ذکر شود.

مزایای سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت چقدر زمان می‌برد؟

عواملی مانند: قدرت وب سایت، میزان رقابت، بودجه، مهارت، روش های بهینه سازی بکارگرفته شده و غیره تاثیر گذار است. هم چنین سئو نیازمند یک برنامه بلند مدت است. زیرا رتبه بندی اکثر کلمات کلیدی تا بالای شش ماه طول می‌کشد.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

مهم ترین عامل در بازاریابی سئو چیست؟

هیچ عامل مهمی وجود ندارد و همه موارد مهم هستند. به طور کلی تمرکز باید برارائه محتوای باکیفیت و خوب برای مردم باشد. زیرا با رعایت تمام قوائد سئو، اگر محتوا خوب و مناسب نباشد، سایت شما بازدید خوبی نمی‌گیرد.

بازاریابی سئو
سئوی کلاه سفید

سئو کلاه سفید چیست؟

به مجموعه تکنیک ها، روش ها و استراتژی ها که از قوانین و راهنمایی های موتورهای جستجو پیروی می‌کنند، اشاره دارد که در این روش فریب و دستکاری موتورهای جستجو و کاربران وجود ندارد.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست؟

در سئو کلاه سیاه انواع روش ها برای بازی و فریب الگوریتم های موتورهای جستجو برای رسیدن به رتبه بالا بکار می‌رود. این روش ها غیراخلاقی بوده و توسط موتورهای جستجو تایید نمی‌شود.

افزایش سرعت سایت فروشگاهی

یکی از پارامترهای مهم برای کاربران سرعت سایت است. صفحاتی که لود شدنشان طول می‌کشد، روی رضایت کاربران تاثیر می‌گذارد. سایت‌های ایرانی با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت، میزان تاخیر متفاوتی دارند. این تفاوت بر اساس سایت Gtmetrix بررسی می‌شود.

افزایش سرعت سایت فروشگاهی
ابزارهای سئو

ابزارهای مختلف بررسی سئو

برای بررسی سئو ابزارهای مختلفی وجود دارد مانند:

مشکلات مختلف سایت و راه حل آن

سایت فروشگاهی به دلیل تعداد صفحات بالایی که دارد امکان زیادی دارد دچار خطاهای زیادی شود و وظیفه کارشناس سئو این است که این مشکلات را برطرف کند. وجود این خطاها بر روی سئوسایت تاثیر منفی می‌گذارد و باید حل شوند. بررسی نکات زیر وجود خطاها را رفع می‌کند:

مشکلات مختلف سایت