نمونه کار سئو سایت

سئو سایت یکی از راه های دیجیتال مارکتینگ و یا به عبارتی مهم ترین مراحل در دنیای دیجیتال امروز محسوب می شود. تمامی سایت هایی که در نتایج بالا جستجو گوگل مشاهده می کنید در واقع به وسیله سئو و بهینه سازی به این نتایج دست یافته اند. اگر شماهم فروشگاه آنلاین یا یک سایت شرکتی دارید و خدمات عالی ارائه می کنید برای اینکه از رقبا عقب نمانید و از دنیای دیجیتال حذف نشوید نیاز دارید که از سئو برای افزایش مشتریان خود استفاده کنید. ما در این مقاله به شما نمونه کارهای سئو سایت و اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم.

مشاوره و آنالیز سئو سایت رایگان

قبل از هرکاری ما به شما پیشنهاد میکنیم که آدرس سایت خود را برای ما ارسال کنید تا تیم متخصص و مجرب ما در امر سئو سایت شما را راهنمایی کنند. اگر هم سایت ندارید و نیاز به طراحی سایت دارید و می خواهید از قیمت طراحی سایت اطلاعات کسب کنید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نمونه کار بهینه سازی سایت دلوان

شرکت دهکده دیجیتال دلوان با سالها تجربه در طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت یکی از شرکت های موفق در این زمینه می باشد که با به کارگیری متخصصین حرفه ای در زمینه سئو سایت توانسته بهترین نمونه کارهای سئو را ارائه دهد.

در اینجا شاید سوالی برای شما پیش بیاد ؛ “برای بررسی نمونه کارهای سئو چه چیزی را باید بسنجیم؟” برای پاسخ به این بگذارید با یک مثال توضیح بدیم. شما برای اینکه نسب به خرید کفش اقدام کنید نیاز دارید که از نزدیک کفش را لمس کنید و از کیفیت جنس و دوخت آن اطمینان حاصل کنید و کفش را بپوشید که ببینید آیا خوشتان میاد از کفش یا خیر؟. حال برای اینکه متوجه کیفیت نمونه های سئو شوید نیاز هست که به کلمات کلیدی صفحه ۱ گوگل، تعداد بازدید روزانه آن توجه کنید. ما در ادامه چندین نمونه از سئوهای انجام شده برای مشتریان را قراردادیم که شما با بررسی نتایج کلیک و بازدید روزانه آنها و برخی از کلماتی که در صفحه ۱ گوگل قرار دارند؛ از کیفیت خدمات سئو سایت دلوان اطمینان حاصل کنید. شما می توانید با کلیک روی هرکدام از کلمات می توانید نتایج هر کلمه را در نتایج گوگل ملاحظه کنید.

سایت ایران آداپتور

فروش انواع آداپتور، LED، مبدل، اینورتر و ...

iranadaptor.ir
سرچ کنسول ایران آداپتور

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۵۰۰

سایت دیاکو گیم

فروش محصولات ویدیو گیم، کنسول بازی، تعمیرات

diakogame.com
نتیجه-سئو-سایت-دیاکوگیم

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۷۰۰

سایت تشریفات تهرانی

تشریفات و خدمات مجالس، کرایه ظروف، اجاره صندلی و میز و ...

tashrifat-tehrani.com
سرچ کنسول تشریفات تهرانی بعد

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۴۰۰

سایت اکونو آهنگ

فروش محصولات صوتی، اکو همراه

echo-noahang.ir
سرچ کنسول اکونو آهنگ

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۳۰۰

سایت مزدا یدک

لوازم جانبی و قطعات خودرو مزدا

mazda-yadak.com
سرچ کنسول مزدایدک

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۱۶۰

سایت صنعت تک

اخبار و مقالات تجهیزات قطعات صنعتی

blog.sanattech.com
سرچ کنسول صنعت تک

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۵۰۰

سایت یدکی تهران

لوازم جانبی و قطعات خودرو

yadaki-tehran.ir

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۵۰۰

سایت پیشرو صنعت

لوازم و قطعات صنعتی

pishrosanatazma.com
سرچ کنسول پیشروصنعت

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۴۵۰+

سایت جوشیار

لوازم جانبی و قطعات جوشکاری

jooshyar.ir

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۱۵۰+

سایت راشامال

محصولات دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه

rashamall.com
سرچ کنسول راشامال

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۸۰۰

سایت تشریفات تهرانی

اجاره لوازم و وسایل مجالس

tashrifat-tehrani.com
سرچ کنسول تشریفات تهرانی

برخی از کلمات کلیدی صفحه 1

تعداد بازدید روزانه: ۱۵۰

همانطور که در بالا گفتیم برای اینکه از کیفیت نمونه کارهای سئو هر شرکتی مطمئن شوید می بایست کلمات کلیدی انتخاب شده و همچنین تعداد بازدید روزانه آن را مورد بررسی قرار دهید. ما در نمونه کارهای سئو جهت حسن انجام کار خود در کنار قرار دادن کلمات کلیدی که در صفحه اول نتایج هستند نتیجه کلیک و بازدید روزانه آنهارا از ابزار سرچ کنسول سایت در اختیار شما قرار دادیم که از روند  و پیشرفت پروژه های سئو ما اطمینان حاصل کنید.این نکته را هم لازم هست که بیان کنیم اگر کلمات کلیدی و سئو سایت اصولی و بر اساس قوانین گوگل انجام شود مدت های طولانی در صدر نتایج قرار دارد و ترسی از بابت آپدیت های جدید گوگل نخواهید داشت. ما در نمونه کارهای سئو که در بالا داریم برخی از آنها مدت طولانی در نتایج گوگل قرار دارند و حتی با آپدیت های گوگل نتایج آنها بهبود و صعودی هستند.

سئو محتوا چیه و چه تاثیری دارد؟

در یک محتوای سئو شده، اصول اخلاقی رعایت می‌شود. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که رعایت اصول اخلاقی برای گوگل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. محتوای وب سایت باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند از راه صحیح و درست به جذب مخاطب بپردازد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های سئو محتوا خواهیم پرداخت.

محتوا سئو شده
نمونه متن سئو شده

نمونه متن سئو شده

محتوا سایت یکی از مهمترین ارکان کسب جایگاه در نتایج گوگل دارد. این موتور جستجو جذاب تمام تلاش خود را با آپدیت های متوالی برای الگورتیم های گوگل خودش منتشر می کند تا بتواند رضایت کاربران بیشتری را در دنیای اینترنت بدست آورد. با افزایش اهمیت محتوا و از همه مهمتر محتوا سئو شده کار را برای سئو کاران و متخصصین این زمینه سخت تر کرده. از این رو اگر فرض کنیم سایتی در حوزه پوشاک دارید و می خواهید در صدر نتایج جستجو گوگل قرار بگیرید باید با شناخت مخاطب خود و تولید محتوا سئو شده و کارآمد را در اختیار مخاطب و کاربر سایت قرار دهید.

شما عزیزان برای دریافت نمونه کارهای بیشتر ما می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا ایمیل خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا نمونه کارهای سئو برای شما ارسال شود.

نمونه گزارش پروژه سئو

گزارش سئو می‌تواند کمک شایانی به بهبود و پیشرفت هر وب سایتی کند. امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که به وب سایت‌ها خدمات سئو ارائه می‌دهند. کارشناسان سئو این شرکت‌ها در گزارش سئو، شما را از روند فعالیت‌های انجام شده باخبر می‌کنند.

گزارش سئو چیست؟

هنگامی که قصد سفارش سئو کردید بهتر است از شرکت ارائه دهنده در خصوص گزارش های سئویی که به شما ارائه می شود، سوالات لازم را بپرسید..

اگر روش عملکرد وب سایت در موتورهای جستجو را مورد بررسی قرار دهید، در حقیقت در حال تهیه گزارش سئو خواهید بود. به طور معمول این گزارش روی فاکتورهایی نظیر دامنه، ترافیک طبیعی و رتبه سایت در SERP تمرکز خواهد داشت. از طرفی شرکت خدمات سئو، تمامی خدمات انجام شده خود در زمینه سئو و در طی هر ماه را در این گزارش ذکر می‌کند. تلاش‌های شما برای بهبود سئو سایت زمانی به ثمر می‌نشیند که به صورت روزانه برخی از مراحل سئو سایت را طی کنید. هیچ سئوکاری نمی‌تواند بدون گزارش سئو از نتایج اقدامات خود باخبر شود.

از طرفی گزارش سئو برای مشتریان بسته‌های سئو وب سایت شما نیز فواید خود را دارد. با استفاده از این گزارش، مشتریان قادر خواهند بود تا بر کارهای شما در زمینه سئو سایت، نظارت داشته و عملکردتان را در گذر زمان مقایسه کنند. توصیه می‌کنیم تا پیش از خرید سئو از شرکت‌های خدمات سئو، پرسش‌هایی نظیر آیا این گزارش‌ها ماهانه ارائه می‌شوند؛ آیا می‌توان در هر زمان درخواست گزارش کرد و… را از کارشناسان این شرکت‌ها بپرسید.

از چه ابزارهایی برای گزارش دهی استفاده می کنیم؟

جمع‌آوری تمام اطلاعات مورد نیاز برای گزارش سئو به شکل دستی می‌تواند کاری سخت و وقت‌گیر باشد. این کار زمانی سخت‌تر می‌شود که مشتریان به صورت لحظه‌ای از کارشناس سئوکار درخواست گزارش می‌کنند. خوشبختانه ابزارهایی برای گزارش‌دهی وجود دارد که در ادامه بهترین‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم. تیم متخصص ما برای ارسال گزارش از ابزارهای google search console، آنالیتیکس، Moz و بسیاری از دیگر کمک می گیرند. در ادامه لیستی از ابزارهایی که در برخی از پروژه های سئو مورد استفاده قرار می گیرد را قرار دادیم.

گزارش سئو کامل شامل چه مواردی است؟

به فاکتورهایی که نوشتن آن‌ها در گزارش سئو ضروری است، KPI می‌گویند. شما با بررسی این معیارهای قادر خواهید بود تا پیشرفت خود را مورد بررسی قرار داده و مسیر طی کرده شده‌تان را بسنجید. از طرفی با مطالعه و اندازه‌گیری معیارهای KPI قادر خواهید بود تا از بزرگ شدن آن‌ها جلوگیری کنید. از جمله مواردی که وجودشان در گزارش سئو لازم است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

گزارش سئو چندوقت یکبار ارائه می شود؟

از آنجا که سئو یک امر زمانبر است، سئوکاران گزارش سئو خود را به صورت ماهانه به کارفرمایشان ارائه خواهند داد؛ چرا که در بازه‌های زمانی کوچک‌تر نمی‌توان به خوبی تاثیرات فعالیت‌های انجام شده را مشاهده نمود. اما برخی از صاحبین سایت می خواهند که گزارش های فعالیت بر روی سایت به صورت هفتگی ارسال شود که از روند کار مطلع شوند. در برخش موارد نیز دسترسی به ابزرهای تحلیلی سایت در اختیار کارفرما قرار داده می شود که بتواند به صورت لحظه ای از روند و پیسرفت کار مطلع شود.

زمان ارسال گزارش کار سئو

قرارداد سئو سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

از آنجا که هیچ نمونه قراردادی برای سئو در سطح اینترنت وجود ندارد، تنظیم قرارداد سئو سایت می‌تواند سئوکاران تازه کار را به دردسر بیندازد. در صورتی که قرارداد دچار مشکل باشد، احتمال ضرر مالی زیادی برای شما وجود خواهد داشت؛ به همین دلیل است که افراد باتجربه از چنین قراردادهای سئو سایتی، فاصله خود را حفظ می‌کنند. از طرفی باید توجه داشت که کسب تجربه نیاز به زمان زیادی دارد و ممکن است که افراد پس از تجربه چندین بار ضرر و زیان، دیگر به دنبال فعالیت در این حوزه نباشند.

با تنظیم یک قرارداد مناسب، وظایف هر دو طرف معامله کاملاً مشخص شده و هزینه آن‌ هم به طور شفاف در قرارداد ذکر خواهد شد. وجود چنین قراردادی می‌تواند از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری نماید. حتی در صورت بروز مشکل میان دو طرف قرارداد، آن‌ها قادر خواهند بود تا با مراجعه به مراکز قضایی، این مشکل را برطرف کنند؛ بنابراین برای جلوگیری از هر گونه ضرر و مشکل در آینده، باید برای عقد یک قرارداد رسمی، پیش از شروع کار، اقدام نمایید.