هزینه سئو سایت (تعرفه، قیمت)

تعرفه و هزینه سئو سایت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ هم چنین سئو سازی تاثیر زیادی در میزان فروش یک کسب و کاردارد. در واقع برای افزایش بازدید و بهبود رتبه گوگل از این روش باید استفاده کرد. هزینه سئو یکی از عواملی است که باعث می‌شود صاحبان سایت کم تر برای بهینه سازی اقدام کنند. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند با انجام تعدادی تکنیک خودشان این کار را انجام دهند. اما برای گرفتن نتیجه درست و قابل اطمینان حتما باید از یک مشاور سئو کمک بگیرید.

مراحل ارتباط با مشتری دلوان

شرکت دلوان با در نظر گرفتن نیاز مشتری و با کمک متخصصان خود، محتوای سئو شده با وجود طراحی های منحصر به فرد و خاص و سرعت لود بالای سایت، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مراحل ارتباط با مشتری دلوان

قیمت سئو در دلوان

شرکت دلوان با بکارگیری کارشناسان حرفه‌ای خود، آماده ارائه خدمات سئو به شما است. قیمت پکیج سئو به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌‎توان از قبل و بدون بررسی سایت، آن را تعیین کرد. شما می‌توانید با دلوان تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید بعد ازدریافت مشاوره، هزینه و زمان مورد نیاز برای سئو سایتتان به شما گفته خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید

هزینه و تعرفه سئو سایت دلوان

خدمات دلوان

امکان افزایش زبان های جدید

محتوا گذاری یونیک

طراحی سایت سئو شده

طراحی کاملا رسپانسیو

تست، اجرا، تحویل و پشتیبانی

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

تعرفه سئو سایت چگونه محاسبه می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دقیقی برای بهینه سازی سایت وجود ندارد و به عوامل مختلفی مانند تعیین هدف کاربر، تعیین میزان هزینه مد نظر کاربر و در نظر گرفتن نیاز سایت بستگی دارد. حالا زمانی که هدف و زمان خود را برای تولید محتوا مشخص کنید، تعرفه سئوسایت نیز بدست می آید. عوامل تاثیر گذار در سئو سایت عبارت اند از:

شدت فعالیت رقبا

.

وضعیت کنونی سایت

.

حوزه کاری و نوع سئو سایت

.

میزان تجربه تیم سئو کار

.

میزان سختی کلمه کلیدی

.

پشتیبانی سئو

.

نوع سیستم مدیریت محتوا(CMS)

.

نوع شرکت مورد نظر

.

هزینه سئو وردپرس چقدر است؟

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا آماده است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. سئو تمامی سایت ها به عواملی مانند رقابت کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، وضعیت فنی سایت و غیره بستگی دارد. بنابراین هزینه سئو سایت وردپرس با دیگر سایت ها تفاوت زیادی ندارد و در نهایت با توجه به عوامل گفته شده هزینه سئو سایت وردپرس مشخص خواهد شد.

هزینه سئو وردپرس
انواع روش های محاسبه هزینه سئو

انواع روش های محاسبه هزینه سئو

هر یک از این روش های محاسبه قیمت سئو بر اساس درخواست کارفرما، نیازسایت و سبک کاری سئو کار تعیین می‌شود. هم چنین محاسبه سئو به سه صورت ساعتی، ماهانه و پروژه‌ای بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر انجام می‌شود. 

تعرفه سئو سایت ساعتی

  • تعرفه سئو سایت ساعتی
  • موارد استفاده: کسب مشاوره
  • مناسب برای کسب و کارهای نوپا و کوچک
  • هزینه: ساعتی 100 الی 500 هزار تومان
 

قیمت سئو با توجه به زمانی که صرف مشاوره سئو سایتتان می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد و تعیین می‌شود. در واقع با توجه به نیاز سایت خود با مشاور به صورت ساعتی صحبت می کنید و در ازای مدت زمان مشاوره، هزینه محاسبه می‌شود. در این روش صاحب سایت تا حدودی به امور اداره سایت و اصول سئو واقف است و پس از دریافت مشاوره بایستی موارد ذکر شده را بر سایت پیاده سازی کند.

تعرفه سئو سایت ماهانه

قیمت سئو سایت پروژه‌ای

  • موارد استفاده: بهبود رتبه سایت
  • مناسب برای : هر نوع کسب و کاری
  • هزینه: ماهانه 1 الی 10 میلیون تومن
  • ایراد: هزینه خیلی بالا

سئو پروژه ای این امکان را فراهم می کند تا در انتهای پروژه از عملکرد سایت گزارشی دریافت کنید و برای اهدافی مانند: افزایش بازدید سایت، بهبود رتبه، بالا بردن رتبه سایت و غیره بیان می‌شود که در طی جلسه‌ای بین صاحبان سایت و شرکت سئو کار برگزار می‌شود.

در سئو پروژه ای طی جلسه ای بین صاحب سایت و شرکت سئو کار، اهدافی همچون افزایش بازدید سایت، بالا بردن رتبه سایت، بهبود رتبه در یک کلمه کلیدی خاص و … بیان می‌شود. سپس براساس اهداف ذکر شده تعرفه و مدت زمان مورد نیاز برای سئو سایت نیز مشخص خواهد شد.

کلمات کلیدی
سئو سایت ساعتی

تعرفه سئو سایت ماهانه

  • موارد استفاده : افزایش رتبه سایت
  •  مناسب برای : هر نوع کسب و کاری
  •  هزینه: ماهانه 1 الی 5 میلیون تومان
 

از کامل ترین روش های سئو، سئو سایت به صورت ماهانه است. شما با بستن قرارداد حداقل 3 ماهه با شرکت مورد نظر، می‌توانید سایت خود از طریق متخصصین، بهینه سازی کنید سپس آن ها سایت شما را از جنبه های مختلف بررسی کرده و برای سئو آن برنامه ریزی می‌کنند.

بعد از دریافت گزارش پرداخت هزینه انجام می‌شود. استفاده از این نوع روش باعث رشد و پیشرفت سایت شما در طولانی مدت خواهد شد. سئو ماهانه برای افرادی مناسب است که تخصص لازم را در زمینه سئو ندارند و از طرفی می‌خواهند در مدت زمان سریع تری به نتیجه مورد نظر خود برسند.

سئو پروژه ای

قیمت سئو سایت براساس کلمات کلیدی

  • موارد استفاده : افزایش نرخ کلیک
  • مناسب برای : هر نوع کسب و کاری
  • هزینه: شروع از ماهانه 1 میلیون تومن

 سئو سایت بر اساس کلمات کلیدی به این شکل است که کلمات یا عبارت های مدنظرتان را طی یک جلسه با شرکت سئو کار در میان می گذارید و از آن ها می‌خواهید تا با این کلمات کلیدی سایت شما به کاربران نشان داده شود.

در این فرآیند ممکن است کلمات کلیدی مورد نظر شما پررقابت باشد ویا مناسب کار شما نباشد براین اساس سئو کار پیشنهاداتی به شما می‌دهد تا ایرادات برطرف شود. هم چنین تعرفه بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی بستگی به میزان پوشش کلمات، تعداد آن، سختی کلمه کلیدی و میزان رقابتی بودن آن دارد.

نوع CMS چه تاثیری بر قیمت سئو دارد؟

سیستم مدیریت محتوا یا CMS از دیگر مواردی است که بر خدمات سئو تاثیر می‌گذارد. این نوع سیستم انواع مختلفی دارد که در آن می‌توانید سایتی بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید. هم چنین برای طراحی برخی از سایت ها نیاز به کدنویسی دارید.

تاثیر cms بر سئو
عامل اثر گذار بر تعرفه سئو

آسان بودن استفاده از آن ها

سیستم های مدیریت محتوا به دلیل داشتن ابزارهای مختلف برای سئو سایت به آسانی قابلیت سئو و بهینه سازی را دارند. مانند استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس.

عوامل تاثیر گذار برتعرفه سئو سایت

بالا بودن سرعت بهینه سازی

هر چه سیستم مدیریت محتوای سایت شما در زمان سریع تری سئو شود، تعرفه سئو سایت نیز کاهش می‌یابد.

عامل اثر گذار بر تعرفه سئو
تاثیر وضعیت فعلی سایت بر سئو

وضعیت فعلی سایت چه تاثیری بر تعرفه سئو سایت دارد؟

وضعیت فعلی سایت در تعرفه سئو سایت تاثیر گذار است. زیرا ممکن است بر روی یک سایت پیش از این برخی تکنیک های سئو پیاده سازی شده باشد؛ در این صورت کار شرکت سئو کار کم تر خواهد شد و زمان کم تری صرف می‌شود. بعضی سایت هیچ کدام از تکنیک های سئو را دارا  نیستند. در این شرایط تعرفه خدمات seo با توجه به هدف مورد نظر و اقدامات انجام شده، متغیر است.

بررسی کلیدواژه ها در سئو

پشتیبانی سئو چه تاثیری روی قیمت سئو دارد؟

برای جلوگیری از کاهش رتبه در سایت مورد نظر، نیاز به پشتیبانی است. در واقع وظیفه‌ی پشتیبانی سئو نگه داشتن سایت در نتایج برتر گوگل است. هم چنین قیمت پشتیبانی سئو به میزان وظایف تعیین شده و قرارداد عقد شده بین شما و شرکت سئو بستگی دارد که هر شرکت بر اساس ارائه‌ی نوع پشتیبانی، رقم متفاوتی درخواست می کند.

تاثیر پشتیبانی بر سئو
هزینه سئو داخلی

تعرفه سئو خارجی سایت

از طریق سئو خارجی سایت خود می‌توانید آن را در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده کنید. سئو خارجی سایت به دو دلیل انجام می‌شود: معرفی سایت به دیگران و با ارزش ومعتبر شناخته شدن سایت شما توسط گوگل. اقدامات لازم برای برای سئو خارجی شامل: گرفتن بک لینک های معتبر، خرید رپورتاژ آگهی، تبلیغات گوگل و فعالیت در شبکه های اجتماعی. هم چنین بیشتر هزینه seo خارجی سایت، صرف خرید رپورتاژو تبلیغات گوگل می‌شود.

تعرفه سئو تکنیکال

هزینه خدمات سئو داخلی سایت

سئو داخلی مربوط به امور داخلی سایت است. تولید محتوا برای سایت، لینک سازی های داخلی و افزایش سرعت سایت از جمله موارد مربوط به سئو داخلی سایت هستند. تولید محتوا برای سایت یکی از مه مترین موارد سئو سایت است. بنابراین هرچه کلمات کلیدی هدف سخت تر و بیشتر باشند، هزینه seo داخلی سایت نیز افزایش خواهد یافت.

هزینه سئو خارجی

تعرفه سئو تکنیکال سایت

سئو تکنیکال مربوط به سئو فنی سایت، بهینه کردن کدها برای موتورهای جستجو و ربات های گوگل است. بسیاری از افراد سئو تکنیکال را در نظر نمی‌گیرند. وجود حتی یک لینک شکسته یا 404 ( not found)  می‌تواند باعث شود رتبه سایت شما کاهش یابد. در واقع فردی که سئو تکنیکال سایت را دست می گیرد، باید  تمام لینک های شکسته و خطاها، کد های اشتباه و بهینه نشده و … را بررسی و اصلاح کند.